Zoeken in deze blog

woensdag 18 december 2019

KUNSTNIEUWS IN UW BRIEVENBUS EN MAILBOX: HART, THE ART COUCH, KUNSTMAGAZINE en... Waterschoenen




Toen ik in oktober 2007 als ART SPOTTER deze kunstblog
WATERSCHOENEN.BLOGSPOT.COM
opstartte, had ik zeker niet voor ogen dat die ook 12 jaar later nog zou standhouden.
Als klein, non-profit initiatief volgde ik aanvankelijk de galeries in mijn thuisstad Aalst, maar de kring breidde zich al snel steeds verder uit.
Ook het aantal artikels, de gebruikers en sympathisanten gingen in stijgende lijn.
Begin 2016 (ik werd 65) kondigde ik het einde van mijn activiteiten als Art Spotter aan, maar onder het motto 'Art is Obsession' verdween de goesting uiteraard niet en na een rustperiode van bijna een jaar begon ik opnieuw in een weliswaar rustiger modus. Ook in 2020 hoop ik op die manier verder te gaan.




© Art Spotter


Naast de bescheiden bijdrage van WATERSCHOENEN was sinds 2005 het professionele  tijdschrift 'HART' van Marc RUYTERS & Co actief op het terrein van de kunstrecensies. 

Met een nieuwe leiding en hoofdredactie sinds 2018 heeft 'HART' nu ook een totaal nieuw kleedje gekregen.




Sinds vorig jaar heeft ook 'THE ART COUCH' onder impuls van Fréderic DE MEYER en Annelies VAN BELLE zich een plaats veroverd.




Bovendien is ook Peter COOREMAN met 'KUNSTMAGAZINE' volop aan zet.




Deze drie tijdschriften willen we U zeker aanbevelen. Ze vertrekken elk vanuit een eigen benadering en bieden abonnementen aan die meer dan de moeite waard zijn.


KLIK HIERONDER VOOR EEN JAARABONNEMENT OP:

HART

THE ART COUCH

KUNSTMAGAZINE



en...

WATERSCHOENEN 
krijgt U nog steeds 
helemaal gratis...






© Art Spotter / Waterschoenen




Geen opmerkingen: