Zoeken in deze blog

dinsdag 2 juli 2013

Julie Lesenne & Matthias Nuytten: inloopatelier KAMER ONEINDIG in Sint-Lucas (Gent)


'Art Spotter' is meestal een gelukzalig 'beroep'. Ik mag zomaar op ontdekkingstocht in de wereld van de beeldende kunsten. Met mijn 'WATERSCHOENEN' kan ik me bovendien zonder noemenswaardig gevaar op het wateroppervlak van verschillende artistieke vijvers begeven.
(Waterschoenen dienen nu eenmaal om mee OP het water te lopen, terwijl de begeleidende 'stok' helpt om het evenwicht te bewaren...)

Vanuit verschillende hoeken bereiken me berichten, uitnodigingen,... die bijlange na niet allemaal op te volgen zijn. Een 'art spotter' moet dus heel veel keuzes maken en  noodgedwongen heel veel missen.

Onlangs bereikte me 'via een gunstige wind' een uitnodiging van twee studenten schilderkunst uit het Gentse Sint-Lucas voor een bezoek aan hun inloopatelier in Kamer XII, vlakbij de bibibliotheek.

Matthias Nuytten is net afgestudeerd en Julie Lesenne heeft nog een jaartje te gaan, maar dit is hun gezamenlijk project.

Voor de gelegenheid hadden ze de ruimte omgedoopt tot...

'KAMER ONEINDIG'

Wandelt U heel even mee met de blik op 'Oneindig'?


Julie Lesenne&Matthias Nuytten @ Kamer Oneindig
 
Julie Lesenne&Matthias Nuytten @ Kamer Oneindig
 
Julie Lesenne&Matthias Nuytten @ Kamer Oneindig
 
Julie Lesenne&Matthias Nuytten @ Kamer Oneindig
 
  © Art Spotter voor WATERSCHOENEN


Geen opmerkingen: